Brev:
Knopper om munden - 5 mdr.
17. januar 2024
Alder:
5 mdr.
Knopper om munden - 5 mdr.
Kære Helen.
Tak for dig og alle dine svar :)
Vi er begyndt med skemad og giver også lidt mad i hånden. Det går rigtig godt, min dreng elsker det! Men jeg oplever at han bliver rød og får små knopper omkring munden i forbindelse med at han spiser.
Jeg har holdt lidt øje med det, og det forsvinder ofte igen efter ca. 20-30 minutter, men det undrer mig at hans hud bliver så irriteret. Er det normalt og hvad kan det skyldes?
Jeg er lidt urolig for, om det kan være fordi han ikke tåler maden, kan det være noget allergi...? Det håber jeg ikke! Jeg kan jo ikke stoppe med maden, han har jo brug for noget andet end sin mælk.
Håber du kan svare:)
Kærlig hilsen
Mor